Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Mitäs tänään ohjelmassa
Se farkkukolmio-huivi, joka on varmaan suunniteltukin kaljua varten, niin ostin sen Helsingistä liikkeestä: Veijo Kinnunen Oy / Keune, Pohjoinenrautatienkatu 19 puh 09 70029430. Se oli sellainen peruukkiliike, jossa oli myös kampaamo ja maskeeraustarvikkeita. Siellä muuten oli myös ripsiä, miten olis esim. säihkyvän siniset tai aniliinin punaset =D. Mun oma tukkahan on blondi (raidotettu), niin mun 12 v poika olisi halunnut, että ostan mustan peruukin :-\. Oon niin tylsä, että ostin sellaisen oman näköisen, kun ajattelin, että siihen olisi helpompi sopeutua, kun näyttäsi edes vähän tutulta. Kampin keskuksesta katsottuna liike on siellä Tennispalatsin toisella puolella.Päässä se näyttää tosiaan sellaiselta "pikkutytön" kolmihuivilta. Mä ihastuin siihen heti, kun oon ennen tätä sairauttakin kesäisin tykännyt kolmiohuiveja käyttää.
Peruukin kanssa ajattelin sovitella leveää pantaa. Tuntus jotenkin turvallisemmalta jos panta vielä pitäisi sen peruukin jotenkin ojennuksessa.
Muoti on kyllä tänä kesänä meille suotuisa. Kaikki hatut, isot lierihatut, erillaiset huivit, turbaanit ja pannat kun on muotia.
Mun täytyy nyt kömpiä pois täältä peitonalta ja lähtee sinne verikokeeseen ja täytyy sitten loppupäivä yrittää malttaa pysyä sängyssä.
MeriTuuli
- Mitäs tänään ohjelmassaMehitähti
- Re: Mitäs tänään ohjelmassakevätmieli
- Re: Mitäs tänään ohjelmassatoukokuu
- Re: Mitäs tänään ohjelmassaKsantippa
- Re: Mitäs tänään ohjelmassaMeriTuuli
- Re: Mitäs tänään ohjelmassakesän lapsi
- Re: Mitäs tänään ohjelmassatoukokuu
- Re: Mitäs tänään ohjelmassahelmikuu