Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Mitäs tänään ohjelmassa
Huomenta kaikille täältä aurinkoiselta Uudeltamaalta!Tänään on sitten koittanut tuo pitkään odotettu onkologin aika. Meen Syöpätautienpoliklinikalle klo 11:00. Kyllä jännittää ja pelottaa ja ahdistaa. Tänään kait sitten kuulen tulevat hoitoni. Piti kirjoittaa ylös kaikki kysymykset, mitä olisin siellä esittänyt. Se on vaan nyt myöhästä, en ole sitä muistanut tehdä, joten siitä vaan kylmiltään. Lapseni tulevat mukaan. He ovat korvani siellä, koska epäilen, etten itse muista taas mitään, mitä siellä puhutaan. Näin kävi kirrankin polilla!
Olen tänne muutaman kerran kirjoitellutkin. Olen myös ahkerasti joka päivä lukenut kirjoituksianne, iloistanne ja suruistanne. Olen myös saanut paljon tietoa täältä hoidoista. Nyt varmaan liityn tänne seuraanne ja veneeseenne ja vointieni mukaan myös soutajaksi. Pystyn soutamaan vasemmalla kädellä, parikseni tarvitsisin oikea kätisen.
Kirjoittelen teille taas myöhemmin. Hyvää päivänjatkoa teille kaikille, siskot! Voimahalein toukokuu
- Mitäs tänään ohjelmassaMehitähti
- Re: Mitäs tänään ohjelmassakevätmieli
- Re: Mitäs tänään ohjelmassatoukokuu
- Re: Mitäs tänään ohjelmassaKsantippa
- Re: Mitäs tänään ohjelmassaMeriTuuli
- Re: Mitäs tänään ohjelmassakesän lapsi
- Re: Mitäs tänään ohjelmassatoukokuu
- Re: Mitäs tänään ohjelmassahelmikuu