Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Osapoisto vai koko rinnan posto?
Hei!Olen pahoillani, että sinulta(kin) on löydetty rintasyöpä.
Koko rinta kannattaa ehdottomasti poistaa, etenkin jos lääkärit sitä suosittelevat. Vaikka jättäisit osan rintaa poistattamatta, syöpä voi silti lähettää etäpesäkkeitä luustoon, aivoihin, sisäelimiin jne. Rinnan tai osan siitä poistamatta jättäminen ei pidä syöpää yhdessä kohdassa. On kuin jättäisit torakoille palan leipää, ja silti ne huomaavat metrin päässä olevan kakunpalan. Ontuva vertaus, muttei yösydännä tule mitään järkevää mieleeni.
Mutta toki kun hoidot aloitetaan heti lääkärien suositusten mukaan, on syövän leviämisen hallitseminen kuitenkin aina mahdollista!
Jaksamista, ja mene luottavaisin mielin taitavien lääkärien hoidettavaksi! Itse olen sairastanut rintasyöpää vuodesta 1998. Nyt tauti luustossa. Käyn töissä ja voin mainiosti. Lapset 2,5-v ja 11-v, sekä aviomies perheessäni. Viikonloppuja!
- Osapoisto vai koko rinnan posto?peevikki
- Re: Osapoisto vai koko rinnan posto?Kirsikka
- Re: Osapoisto vai koko rinnan posto?Lotteliini
- Re: Osapoisto vai koko rinnan posto?kevätmieli
- Re: Osapoisto vai koko rinnan posto?Lotteliini
- Re: Osapoisto vai koko rinnan posto?hannakaija
- Re: Osapoisto vai koko rinnan posto?kukkamaaria