Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Osapoisto vai koko rinnan posto?
Heips!Kun keskustelin kirungin kanssa, hän antoi minun valita kumman vaihtoehdon haluan, koska molemmat ovat kohdallani mahdollisia. Käytän tällä hetkellä e-kuppia, joten kokoa riittää. Kasvaimen koko on 2cm, ja lääkäri joutuu poistamaan 4 centin möykyn. Korjaavasta leikkauksesta tulee aika rankka, juuri tämän rinnan kokoni takia. Joutuisi korjaamaan myös toisenkin rinnan, olisivat muuten niin täysin eriparia.
Sukulaiseni on kirurgi( tosin ei rikoistunut syöpään) ja sain hänen tänä aamuna kiinni, ja hän suositteli tässä vaiheessa säästävää leikkausta, ja pyysi minua sanomaan leikkaavalle lääkärille ennen leikkausta, että jos hänestä siinä vaiheessa kun rinta on avattu näyttää siltä, että koko poisto olisi kuitenkin parempi vaihtoehto niin sitten siitä vaan.
Eli tällaiseen tulokseen juuri nyt olen päätynyt. Kävin myös terveyskirjaston sivuilla, ja siellä oli useampi artikkeli aiheista. Niissäkin suositellaan pääsääntöisesti säästävää leikkausta.
No, parin yön päästä tietää enemmän. Luottavaisin mielin olen leikkaukseen menossa. Jatkoja sinullekin.
- Osapoisto vai koko rinnan posto?peevikki
- Re: Osapoisto vai koko rinnan posto?Lotteliini
- Re: Osapoisto vai koko rinnan posto?kevätmieli
- Re: Osapoisto vai koko rinnan posto?peevikki
- Re: Osapoisto vai koko rinnan posto?Lotteliini
- Re: Osapoisto vai koko rinnan posto?hannakaija
- Re: Osapoisto vai koko rinnan posto?kukkamaaria