Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Liikunta kainaloevakuaation jälkeen

KIITOS kaunis kaikille vastauksista! Kuulisin mielelläni vielä lisää kokemuksianne. ( Voi toki olla etten tavoita tältä foorumilta niitä joilla on jo pitempi aika hoidoista.. )

Kehoni on ihmeen hyvässä kunnossa hoidoista huolimatta ;) Sytohoitojen ajan olen jaksanut "jumpata" säännöllisesti kehoa kuunnellen ja saman verran lepäillen. Hoitoviikolla vain joogaa ja pilatesta ja pari seuraavaa vkoa "mitä tahansa liikuntaa" päivittäin, sykkeestä trkasti huolta pitäen.

Fysioterapeutin olen jo tavannut pariin otteeseen ..ennen leikkausta.. ja harjoitusohjelmat hoituu omasta takaa hänen tuellaan..

En vaan todellakaan jaksa uskoa että samanpuolen "ylärääja pelittäisi" lähellekään entiseen tapaan..kun kainalosta katkaistaan kaikki imutiet. Rinnanpoisto on minulle henkilökohtaisesti pikkujuttu toimintakyvyn menettämisen rinnalla.
"TRI-atloonari" | 16.5.2013 klo 20:33:22