Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Liikunta kainaloevakuaation jälkeen
Minulla osapoisto joulukuussa ja sädetys loppui maaliskuussa.Nyt olen kolmisen viikkoa tehnyt kuntosalitreeniä (oma poika ohjaa)Minulta ei poistettu kainalosta kuin kolme imusolmuketta mutta aika varovasti olen painoilla aloittanut.Teen salilla pari kertaa viikossa toisena päivänä yläkroppa ja toisena alakroppa.Jätin toistaiseksi etunojapunnerrukset kun siitä kainalo ottaa nokkiinsa.Nyt venyttelen rintalihaksia ainoastaan painoilla.Minulla on muuten niin raskas työ (lypsykarjatila) että oli ihan pakko alkaa jotain tekemään neljän kuukauden sairasloman jälkeen.Onneksi sain osasairauspäivärahan turvin lomittajan muutamaksi päiväksi viikossa koska kunto meni aika nolliin.Tamofenia olen syönyt nyt kolme kuukautta ja täytyy sanoa että kuntosaliharjoittelu todella auttaa jäykkyyteen ja kaikkiin kipuiluihin.
Välillä on todella vaikea väsymyksen takia lähteä yhtään mihinkään mutta kroppa on ihan toisessa kunnossa seuraavana aamuna.
Kävelyä en vieläkään halua harrastaa kun tuo Tamofen on tehnyt jalkapohjat kummallisen aroiksi.
Tsemppiä sulle!
- Liikunta kainaloevakuaation jälkeen"TRI-atloonari"
- Re: Liikunta kainaloevakuaation jälkeenkesätuulahdus
- Re: Liikunta kainaloevakuaation jälkeenKala62
- Re: Liikunta kainaloevakuaation jälkeenpalsternakka
- Re: Liikunta kainaloevakuaation jälkeen"TRI-atloonari"
- Re: Liikunta kainaloevakuaation jälkeenpalsternakka