Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Rintasyöpä ja pieni lapsi
Heippa kaikki!Minä olen myös nuori äiti, 35v ja tyttöni on 5 kuukautta. Imettäessäni tunsin patin ja menin kuvauksiin. Rintasyöpädiagnoosin (Her2+ ja gradus 3) sain syyskuussa ja lokakuussa koko rinnan poisto, kainalon vartijaimusolmukkeet olivat puhtaat.
Nyt huomenna alkamassa hoidot; Herceptin, sytostaatit (taxotere ja CEF) ja vielä sädehoito. Jännittää kovasti huominen, mutta toisaalta hyvä, että vihdoinkin alkavat. Tunteet ovat kyllä menneet vuoristorataa ja loppui kiireinen töhkötys meilläkin. Asiat saivat aivan uuden järjestyksen. Onneksi on pieni tyttö joka pitää arjessa kiinni, mies on vanhempainlomalla ja minä sairaslomalla. Saadaan olla koko perhe yhdessä, eikä pientä vauvaa tarvitse viedä hoitoon.
Kyllä meitä nuoria tosiaan on enemmän kuin luulin, Verkkoklinikan keskustelupalstalta löytyy lisääkin. En ennen tiennytkään, että näin nuoriakin löytyy näin paljon. Vertaistuki auttaa kuitenkin jaksamaan ja saa vaihdettua ajatuksia sellaisen kanssa, joka tietää mistä puhutaan. Aika yksin tässä kuitenkin on vaikka perhe ja ystävät ovatkin tukena.
Tsempataan toisiamme ja koitetaan pitää mieli korkealla..
mimi
- Rintasyöpä ja pieni lapsilokakuu
- Re: Rintasyöpä ja pieni lapsimarraskuu
- Re: Rintasyöpä ja pieni lapsimarraskuu
- Re: Rintasyöpä ja pieni lapsimimi
- Re: Rintasyöpä ja pieni lapsiAnnaKaarina
- Re: Rintasyöpä ja pieni lapsilillukka