Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Rintasyöpä ja pieni lapsi

Hei Annakaarina,

Odotteleminen on melkein pahinta koko tässä savotassa.
Sinunkin olosi varmaan helpottuu, kun saat leikkausajan. Sinut leikataan ja sitten keskityt leikkauksesta toipumiseen ja sen jälkeen saat hoitosuunnitelman. Siinä on selkeä polku edessä: sinua hoidetaan ja tehdään varmaan kaikki mahdollinen parantumisen eteen! Hoidot eivät aina ole miellyttäviä, mutta henkisesti on helpompaa, kun jotakin tapahtuu! Ainakin itselläni on näin. Omalla kohdallani kaikki leikkauksesta hoitoihin ovat menneet tähän asti hyvin. Olen nyt sytostaateissa puolessa välissä ja sädehoidot tulee siihen päälle. Toki vieläkin aina välillä tulee sellaisia päiviä, jolloin ajattelee, että ei tämä voi olla totta! Tämä ei tapahdu minulle. Miksi minä? Kaipa nekin ajatukset on sitten vaan läpikäytävä. Ja sitten kun on taas saanut ajatukset ajateltua loppuun, niin takkia niskaan ja ulos! Sinne ne synkät aatteet useimmiten jäävät, raittiiseen ilmaan.

Toivotaan, että pääset leikkaukseen pian. Kertoilethan edelleen kuulumisiasi!

Kaikkea hyvää tähän päivään ja voimia odotukseen!

T. Saana

Saana | 14.12.2006 klo 11:53:03