Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Rintasyöpä ja pieni lapsi

Hei!
Olen 35-vuotias kahden lapsen äiti. Ovat molemmat jo vähän toisella kymmenellä. Syöpädiagnoosin (gradusIII)jälkeen mietteet ja suuri huoli kohdistui ensimmäisenä lapsiin ja heidän elämäänsä mahdollisesti ilman äitiä. Mutta luulen että juuri se huoli sai taistelemaan entistä kiivaammin. Jotenkin rakkaus lapsia kohtaan tuntuu välillä aivan pakahduttavalta. Voiko tunne olla tosiaan niin voimakas että tuntuu ettei henki kulje :)
Tässä hoitojen keskellä on todellakin ollut aikaa miettiä elämän menoa ja ympärillä olevien ihmisten kiirettä. (varmasti kuuluin heihin itsekkin vielä muutama kuukausi sitten).
Suurin muutos itselläni on ollut se etten siirrä asioita tuonnemmaksi vaan toimin impulsiivisemmin.
Oletteko muut huomanneet sitä,että vaikka on ihmisten ympäröimänä niin yksinäisyyden tunne on suuri. Kaikki hoidot ja henkinen taistelu on kuitenkin itse käytävä läpi vaikka tukea onneksi tuleekin paljon ympäriltä. Yksinäisyyden tunne on niin voimakas ,etten ole koskaan sellaista kokenut. Ehkä se johtuu niinkuin sanoit siitä että maailma pyörii edelleen vain itse on muuttunut.
Positiivista joulun odotusta ja pipareiden tuoksua toivottaen.. Piritta
piritta | 11.12.2006 klo 19:54:38