Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Rintasyöpä ja pieni lapsi
hei!olen 39 v ja minulla on kolme lasta, kaksoispojat 3-v ja tyttö 11-v. Rintasyöpä todettiin elokuussa 2006, eka osapoisto 1.9 ka sitten kokopoisto 3.10 koska kalkkeumaa turva-marginaaleissa ja samantien LD korjausleikkaus. Duktaalinen 1.2 cm, gradus 2, imusolmukkeet puhtaat (poistettu 8 kpl).
kaksi CEF sytokuuria takanapäin ja vielä 4 edessä sekä sädetys.
Tytölle olen kertonut avoimesti että minulla on rintasyöpä, kertonut mikä se on ja mitä minulle tehdään. Hän puhuu asiasta ja peloistaan minulle koska olen ollut avoin hänelle, yllättävän fiksuja nuo 11-vuotiaat. Pojille olen näyttänyt uusio rinnan haavaa ja sanonut että äitillä on pipi siinä, sillä kaksi leikkausta vaikeutti sylissäpitoa ja nostelua...Pojat sopeutuivat asiaan hyvin, mutta vieläkin kysyvät ennenkuin tulevat syliin että "onko tämä pipi paikka" ja "saako tulla"? Hoidoista kun olen ollut pahoinvoiva olen sanonut että äitillä on masu pipi johon pojat "menetkö lääkäriin?"
Olen aina ollut kiireinen, suorastaan työnarkomaani, mutta kyllä ne kiireet loppuivat tämän sairauden myötä. Perhe on tärkein, joskus tuntuu ettei saa tarpeekseen lasten halimisesta ja pusuttelusta (mieskin saa osansa silloin tällöin). Aikaisemmin ajattelin että minun täytyy saada omaa aikaa, saada se ja se tehtyä ja voi kun joku ottais lapset hetkeksi hoitoon, mutta nyt sitä nauttii kun he ovat siinä jaloissa ja tohkeissaan koko ajan.
Käykääpä hyvät ihmiset myös verkkoklinikka.fi sivuilla, naistentaudit ja rintasyöpä palstalla, siellä on myös hyvää tietoa ja kohtalontovereiden tarinoita.
- Rintasyöpä ja pieni lapsilokakuu
- Re: Rintasyöpä ja pieni lapsimarraskuu
- Re: Rintasyöpä ja pieni lapsimarraskuu
- Re: Rintasyöpä ja pieni lapsipiastar
- Re: Rintasyöpä ja pieni lapsiAnnaKaarina
- Re: Rintasyöpä ja pieni lapsilillukka