Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Rintasyöpä ja pieni lapsi

Minä olen siinä vaiheessa, että ensimmäinen syto on torstaina. Henkisesti on mielestäni helpottanut. Nyt tiedän, millainen syöpäni on (tai mieluummin oli), mitä hoitoja on tulossa ja tästä voi parantua. Rankkaa oli epätietoisuus ja odottaminen. Tosin en tiedä, miten rankasti koen hoidot. Olen äiti, kuopus 6 vuotta, joten monenlaiset tuntemukset ovat käyneet mielessä. Surrutkin olen. Perhe on ollut myös voimavarani. Minulla on paranemisen ja selviämisen halu voimistunut hoitojen lähestyessä. Mutta näitä syöpätuntemuksia ei voi ymmärtää sellainen, joka ei niitä ole itse kokenut. En minäkään ymmärtänyt siskoni sairastuttua kymmenisen vuotta sitten.
Mutta voimia erityisesti teille, jotka olette kanssani hoitopolun alussa. Muistetaan, että muutkin ovat selvinneet. Näiltä palstoilta löytyy tosi kannustavia tekstejä!
lillukka | 12.12.2006 klo 21:55:59