Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Uusi rinta

Itsellä on lähete tehty; tuli ehkä noin 3 kk kuluttua ilmoitus, että olen jonossa. Sain käsityksen, että puolen vuoden sisällä tapaan kirurgin. Kirurgin tykönä sitten selviää enemmän, että miten tehdään ja millä aikataululla..

Käsittääkseni LD:tä käytetään, jos vatsan alueella ei ole mitään ylimääräistä, mistä tehdä.. mutten ole varma; oikaiskaa viisaammat. Molemmissa lienee etunsa ja haittansa.
Jotenkin tuntuu, etten saa itseä koskeviin kysymyksiin vastauksia, vaikka olen koittanut etsiä netistä; haluaisin nähdä tuloksia; miltä ne näyttää, ovatko ihmiset olleet tyytyväisiä jne.

Itseä kiinnoistaisi lähinnä kudoslaajentimella/silikonilla tehty rinta; parantaisin toisenkin puolen siinä samassa. Mutta varmaan se kirurgi tietää nämä asiat paremmin kuin minä, mikä on parasta.
Minulla ainakin on mitta ihan täynnä tuon proteesin kanssa kikkailuun. Erityisesti nyt ulkomaan matkan aikana oli hankalaa, kun biksut ei peittäneet proteesia ja en ole proteesibiksuista löytänyt itseä miellyttävää mallia.. millon ne on aika mummomaisia (anteeksi nyt vain) tai sitten väri / kuvio on minulle epäsopiva.. :/
Sitten kun löysin yhdet biksut ennen matkaa, niin parin päivän käytön jälkeen pärähti ensin lukko ja sen jälkeen (kun olin ommellut biksut kiinni takaa) pärähti rikki edestä muovisolki.. Se siitä sitten :D
(nyt kyllä meni ohi aiheen..)

Niin, se mua askarruttaa, että millä aikataululla muilla asiat ovat edenneet; kauanko hoitojen päättymisestä olette päässeet leikkaukseen; kaunko ootte olleet leikkausjonossa?
Cherry | 4.6.2010 klo 21:35:38