Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Uusi rinta
Hei!Minä sain uuden Ld-rinnan viime marraskuussa. Vuoden odotin leikkausta lähetteen saamisesta. Rinnan poistosta oli jo neljä vuotta. Kypsyin myös täysin proteesin käyttöön, mummoliiveihin ja uimabikineihin. Leikkaus oli kieltämättä isompi ja vaikeampi kuin rinnan poisto, mutta lopputulokseen olen tosi tyytyväinen. Uusiorinta on samansuuruinen luomuni kanssa ja voin nyt ostella kauniita ja halpoja! rintaliiveja ja pitää avoimia puseroita ilman että proteesi vilkkuu.
Minulle keräsi leikauksen jälkeen nestettä selän puolelle ja sitä punktoitiin parin kuukauden ajan kerran-kaksi viikosaa. Sitten se vain ykskaks loppui. Punktio ei ollut yhtän kivulias. Selän haava kiristelee vähän, mutta jumppa auttaa.
Ihana pukea kesävaatteet päälle kun on oma rinta. Sitä ei voi ymmärtää muut kuin rinnan poiston kokeneet. On se vain naiselle niin tärkeä asia, vaikka en minäkänn ole lainkaan turhamainen.
- Uusi rintaDarlak
- Re: Uusi rintakultsikki
- Re: Uusi rintaCherry
- Re: Uusi rintakizz3
- Re: Uusi rintaOinas
- Re: Uusi rintaSesam
- Re: Uusi rintaDarlak
- Re: Uusi rintakultsikki
- Re: Uusi rintamamo2
- Re: Uusi rintaCherry
- Re: Uusi rintaDarlak
- Re: Uusi rinta/ darlak ja mamo2Tulevaisuus?
- Re: Uusi rintakarlip11