Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Puhti alkaa loppua

Tosi on Tinttu , positiivisuus katoaa jonnekin yökkäys-vuoren taakse , mut kyllä me se sieltä takaisin haetaan ,koska se on ainoa asia joka ohjaa meitä tällä kuoppaisella matkalla.

Palaan vielä siihen mun pahoinvointi lääkitykseen : Mielestäni ne antaa mulle siel tiputuksessa sen kortisonin ja Kytrillin suoraan suoneen ensimmäiseks ja sit ne muut aineet .Otin myös ennen tiputusta Temestan. Heti tiputuksen jälkeen ennen kotiinlähtöä 2 Primperania . Kotona klo 14 Kytril , klo 16.30 2 Primperan + 1 Dexametason,klo 20.00 2 Primperan + 2 Dexametason ,klo 21.30 Kytril + 1 Temesta , yritin aina välillä syödä jotain kevyttä ja vähän . Mutta kaikesta huolimatta Yrjö tuli klo 22.15 ja sen mukana kaikki mitä olin illan aikana suuhuni pistänyt .
Yrjön vierailun jälkeen otin heti 1 Temesta + 2 Dexametasonia.
Miltäs tää mun lääkitys-yritys näyttää teidän toisten silmissä , onkos mulla kuitenkin jäänyt jotain huomioimatta .
Vatsansuojalääkkeitä käytän myös kun olo tuntuu siltä että tarvitsee.Mulla on myös Reflus-taipumusta ,josta syystä olen hankkinut itselleni "moottori-sängyn" ,siitä saa sen pääpuolenkin niin sopivaan ylä-asentoon .

Onhan mulla ollu näitä pahoinvointeja ennenkin ,aina leikkausten jälkeen . Sterilisaation (20v.sitten) jälkeenkin oksentelin (sairaalassa ) 1 vrk , eikä nekään mitään muuta lääkettä keksineet kuin peräpuikkoja tuikkasivat ,kun kurkusta tuli kaikki takaisin .
Nyt mä päätin taas keskittyä ajattelemaan vaan kaikkia ihania asioita .Niinhän mä päätin jo reilu vuosi sitten ,kun muutin yksikseni asumaan ,ja lopetin muiden huoltamisen ,palvelemisen ja passaamisen . Päätin keskittyä vain itseeni , itseni kehittämiseen ja helpommalla elämiseen .

Joulun vietto on ratkaistu , lähden nuorimman (23v.)tyttäreni kanssa Tahkolle oleilemaan . Me kumpikaan ei tykätä syödä Jouluruokaa , joten tytär tekee jotain ihan muuta ja ihanaa . Pääsee hänkin siinä samalla lautailemaan , itse menen ladulle ,jos on lunta . Mutta jos latua ei ole niin sauvakävelylle tai sitten me pulikoidaan kylpylässä . Sitten me vaan ollaan , jutellaan tyttöjen-juttuja, tehdään käsitöitä ja unohdetaan koko Joulu hössötys .
Tulipas pitkä juttu , mulla tais taas toi tarinasuoni puhjeta .Kiitos taas kaikille myötäelävistä kommenteista . Kyllä te ootte ihania ja korvaamattomia .
Lämpimiä joulunalus aikoja .
liikkeelle | 13.12.2007 klo 18:15:10