Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Puhti alkaa loppua

Hei taas kaikki
Kävin tänään väliverikokeissa ja samalla käväisin omahoitajaltani kysymässä sen viimeisen tiputuksen jälkeen mahdollisuuta jäädä osastolle yöksi . Ne on niin nihkeitä tuol S-hoitoklinikalla ettei oikein tee mieli puhuakkaan niille enää mitään. Tuli tyly vastaus ettei oo mahdollista ,välipäivinä on yks osasto kiinni ja toiselle ottavat vaan tosi-syöpäsairaita .Yritin kysellä lisää jotain muita pahoinvointilääkkeitä ,mutta on kuulemma vaan kestettävä ,kun on se yks enää jäljellä . Kukaan siel ei tunnu ottavan mun pahoinvointi-myrkytystilaani tosissaan ,mielestäni ne vähättelee ,mut eihän ne oo tätä kokeneetkaan.On se vaan kumma ettei nykyaikana löydy kunnollista helpotusta tähäänkään "tuskaan" .Mä taidan olla niin lääkeaine-yliherkkä ,kerran otin pitkään unettomuuteeni 1 unitabletin , enkä meinannu selvitä seuraavana päivänäkään tolpilleni .En oo sen jälkeen ottanu ,päätin et jos ei muutaman huonounisen yön jälkeen uni tuu kunnolla niin olkoon tulematta .
Nyt päätin etten vaivaa päätäni tällä pahoinvointiasialla ,keskityn seuraavat kaks viikoa ihan kaikkeen muuhun mukavaan ,yritän elää "normaalia" elämää (paitsi toi kuntoilu takkuaa, arvatkaa harmittaako),noh onpahan sitten taas keväällä uus puhti päällä ja palataan normaaliin rytmiin. Kumman voimattomaksi nää myrkyt vetää kropan , täytyy vaan mennä kevennetysti omien tuntemusten mukaan. Olen mä jaksanu kyl tällä viikolla käydä jo pilateksessa , stretsingissä ja hydrobicissa.Kuntosali on saanu jäädä , en jaksa rehkiä siellä. Eilen illalla lähdin kuuntelemaan Kauneimmat Joululaulut Perkkaan kappelissa ,kyllä oli ihanaa. .Huomaattekos mä alan jo pääsemään pois sieltä masennuksen kuopasta ,kyllä tää taas tästä selviää .
Kiitos kaikille tuesta ja ymmärryksestä .Lämpimiä halauksia teille ihanille naisille .
liikkeelle | 14.12.2007 klo 17:21:36