Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Puhti alkaa loppua
Heips!Ja voi Liikkeelle, kurjaa jos tulet noin pahoinvoivaksi ceffistä. Olit mielessäni eilen automatkalla (olin miehen mukana työreissulla, palasin hetki sitten kotiin), ajattelin kun sinusta ei ole "kuulunut" mitään, kuinka voit? Meidäthän leikattiin samoihin aikoihin. Muistin sinun positiivisen suhteutumisen hoitoihin ja kuinka paljon liikuit, pyöräilit pitkiä matkoja ja kävit jumpassa.
Koska sulla oli viimeeksi tippapäivä? Vieläkö sulla on huono-olo. Minulla oli ceffistä kahdella viimeisellä kerralla n. 5 vrk rapula. Tosin sinuun nähde lievä, koska en joutunut halaamaan pönttöä lainkaan. Väsytti ja etoi. Nukuin lähes koko ajan, se oli minulla parasta lääkettä. Kannattaa varmaankin kysyä tuota sairaalaan jäämistä. Se varmaan helpottaisi ainakin siinä suhteessa, että tuntisit olevasi hoidossa.
Koeta levätä ja yritä kaikesta huolimatta nauttia joulusta ja ajattele että se seuraava kerta on VIIMEINEN ja kun ne ovat ohi ja niistä on selvinnyt, ei sitä sitten enää edes halua muistaa kuinka rankkaa se oikeasti oli.
Nämä ilmatkin ovat olleet suorastaan masentavia, ainakin täällä kaakossa, mutta nyt on jo kirkkaanpaa ja kyllä se heti vaikuttaa myös mielialaankin piristävästi :)
Toivon Liikkeelle sinulle voimia vielä viimeiseen koitokseen.
Terkuin Peevikki
- Puhti alkaa loppualiikkeelle
- Re: Puhti alkaa loppuapeevikki
- Re: Puhti alkaa loppualiikkeelle
- Re: Puhti alkaa loppuaanemone
- Re: Puhti alkaa loppuapeevikki
- Re: Puhti alkaa loppuaKarhutar
- Re: Puhti alkaa loppuatanssityttö
- Re: Puhti alkaa loppuatinttu
- Re: Puhti alkaa loppuatanssityttö