Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Puhti alkaa loppua

Hei Liikkeelle ym panoivoivat!

Viimeinen CEF oli eilen, kuusi siis kärsitty. Nyt 3 viimeistä kertaa olen painoinvointiin saanut jo tipassa kortisonia, lisäksi kotona Primperania, Zofrania ja Dexametasonia(kortisonia). Nyt 2 viimeistä kertaa mennyt jo hyvin, kun älysin itse pienentää kotona otettua Dexametasoniannosta suositellusta.Ei tätä huippuoloksi voi sanoa, mutta kaiken kruunaa tietenkin tieto, että tiputukset on nyt sitten loppu, ainakin näillä näkymin. Oikein "nautin" viimeisestä punaisesta epirubisiinitipasta eilen, istuin punainen tonttulakki päässä pipareita syöden ja joulukortteja kirjoitellen.

Nyt kun illan, yön ja aamun olen nukkunut, heräillen välillä pahoinvointilääkkeen ottoon, tuntuu siltä että kirjoittelun jälkeen lyhyelle koiranpissatuslenkille, ja alan nauttimaan loppuelämäni ensimmäisestä päivästä.Varsinainen lopputarkastus on sitten tammikuussa, mutta hoidot nyt loppu.

Mikäli seuraava hoito kovasti hirvittää, ota yhteys nyt jo aiemmin sinne syöpäpkl:lle että voivat suunnitella sinulle osastoyöpymistä paremmin. Minulle on kuitenkin ollut lääkkeiden oikeasta annokstelusta ja tarkoista ottoajoista huomattava hyöty, mutta jos suun kautta ei voi lääkkeitä oksentelun takia ottaa, on nesteytys osastolla ja sen kautta annettavat pahoinvointilääkkeet tietenkin ykkösvaihtoehto!

Nyt kun pahoinvointi on jo helpottanut,yritä taas päästä liikkeelle nimimerkin mukaisesti.
Minä taidan olla hieman jouluhullu, mutta minusta on mukavaa poltella kynttilöitä ja liikkua tonttulakki päässä( kotona). Päätä nimittäin palelee taas hoidon jälkeen, lisäksi on punaiset villasukat jalassa

tanssityttö | 13.12.2007 klo 12:44:41