Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Puhti alkaa loppua

Nyt olis hyvät neuvot paikallaan . Miten saan kerättyä uuden puhdin itselleni ,alku näissä sytoissa meni joten-kuten ,mut nyt tän CEFín kanssa ei tunnu mistään enää riittävän energiaa ja voimia.Tiputuksen jälkeiset (pahoinvointi ja äklö-olo) oireeni ovat olleet niin voimakkaat ja vieneet kaiken energiani .
Nyt olis enää se vihon viimeinen jäljellä ( heti joulun jälkeen ), mut mä olen kääntänyt sen mun päässäni ja se on nyt muuttunut kärpäsestä härkäseksi . Eli pelkään ihan kamalasti sitä vikaa tiputusta ja sen jälkioireita .Tuntuu et menee toi joulukin ihan pilalle sitä surressa. Mä olen lääkinnyt itseäni aina aika rankasti (sain uutta lääkettäkin) , mut ei tunnu riittävän . Joten taidankin kysäistä saisinko jäädä sairaalaan sen tiputuksen jälkeen. Olis jotenkin turvallisempi olo siellä kuin yksin (huonovointisena ) kotona ,jospa antaisivat mulle lääkettä vaikka tiputuksena suoraan suoneen. Onks kellään kokemuksia sairaalassa annettavasta lääkityksestä.
Olen yrittännyt psyykata itseäni ja ajatella positiivisesti (kuten aina), mut enää en usko edes itseäni. Tunnistan nyt itsestäni masennuksen oireita ,(lääkitys on päällä jatkuvasti),tai sitten oon ajatellut et tää on sitä "taistelu-väsymystä". Odotan jo niin kovasti ens vuotta ja että pääsen siihen Päivänsädekerhoon.
Kaikesta huolimatta lämminhenkistä joulun ajan odotusta kaikille ihanille kanssakulkija-naisille .
liikkeelle | 12.12.2007 klo 20:06:04