Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Ensi kokemuksesi Rintasyövästä

Hienoa, että osallistut vaimosi kriisiin täysillä. se on todella hyödyllistä.
Oma mieheni on olllut välillä ikäänkuin vihainen minulle siitä, että se paskatauti iski.Aivan kuin olisin sen hakemalla hakenut.
Yleensä kuitenkin on hyvä apu ja kuuntelija.
Aika auttaa selviämiseen, ensin sitä suunnittelee hautajaiset ja sitten huomaa kuinka monet elävät jopa kymmeniä vuosia taudin kanssa.
Olen hyvin herkkä ihminen, mutta huomasin, kun olin sululaisen hautajaisissa, niin minua ei enää itkettänytkään, kuten tavallisesti, vaan olin tulllut sinuksi kuolema-ajatuksen kanssa.Samoin en enää pelkää metsässä karhuja, enkä kaupungilla raiskaajia yms.

Muista myös ymmärtää vaimoasi siinä vaiheessa, kun/jos hän saa antiestrogeenihoitoa, niin seksielämä tulee ehkä muuttumaan jonkun verran.
Itse huomaan ainakin, että haluaisin, että mies haluaisi, vaikka itse ei aina haluakaan(oliko vähän vaikeasti ilmaistu?)

Kyllä te yhdessä selviätte, kun muistatte myös sen,että syövästä voi oikeasti parantua ja on paljon sairauksia, jotka eivät koskaan parane.

Ystäväni sairastui juuri aika nuorena alzhaeimerin tautiin ja on minulle kateellinen, kun minä voin parantua, mutta hänellä on pelkkää alamäkeä edessä.
Jaksamista teille
t.m
maruska | 7.9.2011 klo 07:20:31