Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Ensi kokemuksesi Rintasyövästä
Minä seuraan tätä omaa sairastumistani myös hoitajan näkökulmasta. En toki ole seurannut hoidon kehitystä niin, että olisin tiennyt kaikki nyt kokemani asiat. Sen tiedon pohjalta mikä minulla oli, niin säästyin paniikilta. Noin 30 vuotta sitten erikoistuin sisätauteihin ja silloin eräs professori sanoi; " kuulkaa tytöt, syöpää minä en pelkää, mutta viruksia minä pelkään" Ja näinhän se on, virukset vievät tuhansittain ihmisiä, ennenkuin tiedetään mistä on kyse. Hoidot laahaavat perässä. Tämä on minulla ollut johtotähtenä sairauden aikana. Meillä Suomessa on huipputason syöpätietämys, on turvallista sairastaa. kun saat diagnoosin, niin tiedät jo koko hoitoprosessin ja sairausloman pituuden, näin on hyvin harvan muun sairauden kohdalla.- Re: Ensi kokemuksesi Rintasyövästägugi53
- Re: Ensi kokemuksesi RintasyövästäSini-likka
- Re: Ensi kokemuksesi Rintasyövästäkultsikki