Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Ensi kokemuksesi Rintasyövästä

Se on totta , Vaimo ottaa rauhallisesti asenteella kyllä tämä tästä. Ei meitä itse asiassa leikkaus järkyttänyt , se otetaan pois mikä pahentaa ja se siitä. Eilen otettiin leikkausteipit pois suihkun jälkeen. Hoidoista ei vielä tiedä kuin arvelun sädehoito riittää. Vasta 20:s päivä on siitä varmuus. Odottamaan ei kannata jäädä vaan pitää olla aktiivisesti elämässä mukana. Aamuin, illoin jumpat ja päivisin ulkoilua ja liikuntaa ihmisten tapaamisia. Keskusteluja , on muuten ollut yllättävää kuinka asenteet tässä viime aikoina on muuttuneet kun asioista on puhuttu. Poika ei oikein vieläkään halua hyväksyä asiaa. Hän oli viikon lomamatkalla Rakkaansa kanssa Lontoossa ja Pariisissa ja tulevat ens yönä kotimaahan. Mulla itselläni on ihan hyvät fiilikset , kun saan purkaa itseäni näin. Liikuntaa ja ennen kaikkea metsässä liikkuminen on mulle hyvin tärkeätä ollut ihan pikkupojasta alkaen joka minä vieläkin koen olevani. Hyvä kirja = Marja Aarnipuro : Rintasyöpävuosi.Minähän meillä oon yleensä ruoan tehnyt , hyvyydestä en tiedä. Huomenna laitan Valkosipulihomejuustokermaperunat ja murekkeen, nuorison toivomus , kun tulevat reissun jälkeen käymään , maistuu varmasti myös Vaimolle. Jajaa ,nyt iltajumpalle Vaimolle vähän hedelmiä ja eikun hankkimaan uusia voimia huomiseen. Halataan.
Tellme | 9.9.2011 klo 20:01:56