Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Ensi kokemuksesi Rintasyövästä
Niin mitä siinä avioituessa luvataan. Ei Vaimolla ole kriisiä ainakaan vielä , hän suhtautuu asiaan levollisin mielin , tätä tää elämä on. Ei sitä kukaan voi tietää kenen kohdalle sattuu. Hautajaisia ei olla edes ajateltu , ei tänäpäivänä naiset kuole rintasyöpään , kuin hyvin harvinaisissa tapauksissa ,myöhään havaittu ja laajalle levinnyt. Olen itse erittäin herkkä ihminen , itku on tullut monta kertaa näillä sivustoilla ollessa. Ja muutenkin , minä se ehkä kaikkein kovimmin tämän asian otan henkisellä puolella. Alkuun oli unettomia öitä aitten 2-3 tunnin unosia. Nyt on tilanne vähän muuttunut , leikkaus on takana ja Valo on edessä. Seksielämä ei nyt juuri ole tärkeintä. Näin meille vielä käy , lähdemme johonkin eksoottiseen paikkaan , vaikka Kap Verdelle , keväällä niinkuin on käyty muitakin paikkoja katsastamassa keväisin. Halataan.- Re: Ensi kokemuksesi RintasyövästäTellme
- Re: Ensi kokemuksesi RintasyövästäSini-likka
- Re: Ensi kokemuksesi Rintasyövästäkultsikki