Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Matto lähti alta...

Olen samaa mieltä kuion edellinenkin kirjoittaja, eli älä luovuta. Minulla oli myös vuosi sitten maksa-arvot pilvissä esim GT yli 1000 ja yritettiin laittaa dreeniä sappitiehyeen, mutta se ei onnistunut. Todettiin että ei kannata edes yrittää kun sillä saataisiin vain yksi maksalohko toimivaksi. No sitten aloitettiin xeloda-hoito ja yllätys yllätys maksa-arvot alkoivat tippua ja ovat tällä hetkellä yhtä lukuunottamatta normaalilukemissa! Samaten minä saan tuota xgeva-pistosta, mutta sen tehosta en tiedä konkreettisesti kun ei ole kuvattu sen aloittamisen jälkeen viime keväänä.
Olen taistellut taudin (munasarjasyöpä) kanssa jo yli 15 vuotta, joten vaikka tauti uusiikin, niin senkin asian kanssa oppii elämään. Toki itsellenikin oli ehkä kaikkein rankin paikka kun tauti ensimmäsen kerran uusi, olin asennoitunut niin että se on hoidettu ja olen parantunut, mutta valitettavasti niin ei käynytkään.
Joka tapauksessa tsemppiä ja jaksamista sinulle ja kaikille muillekin syöpää sairastaville, ei luovuteta!
toiveikas | 4.10.2012 klo 03:24:17