Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Matto lähti alta...

Voi Alluska kunpa pystyisinkin auttamaan. Mielesi tuntuu tosiaan vain olevan ihan maassa eikä ihme. Itse en tietäisi miten jatkaisin, taistelua tätä pirun tautia vastaan.
Itse olen vasta alkutaipaleella, sytot puolessa välissä. Nyt on pahin väsymys aikoihin ja tuntuu silta, että jaksanko enää niitä kolmea kuuria. Luovuttaa en silti halua, Vaikka Xelodatkin painaa päälle, vatsa kokoajan kipeä. Toivottavasti ensi viikko tuo parempaa tullessaan. Kyllä sinäkin kohta taas jaksat jatkaa taistelua, maksa arvot olivat tuleet kuitenkin hyvin alas, joten tartu siihen. Ei syöpä välttämättä ole levinnyt sen pidemälle. Muista myös, että tämä tauti saattaa yllättää joskus jopa positiivisesti. Nouse jsa pidä lippu korkealla, olet tullut pitkän ja vaivalloisen matkan , nyt ei ole aika antaa periksi.

Paljon voimahaleja

T. ulriikka
ulriikka | 22.10.2012 klo 16:11:51