Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Matto lähti alta...

Hei,
olen itsekkin saanut vastikään tiedon, että 2010 sairastamani rintasyöpä on levinnyt maksaan, jossa on yksi iso pesäke sekä kolme pienempää. Itse hakeuduin lääkäriin, koska ylävatsalla oli painontunnetta ja siellä tuntui selvästi jotain ylimääräistä. Viime perjantaina olin kirurgin vastaanotolla ja kysyin leikkauksen mahdolisuudesta. Lääkäri ei sitä suoraan poissulkenut, ensin kuitenkin mennään sytostaateilla. Kysyin lääkäriltä että onko kuitenkin niin, että levinnyttä syöpää sairastavia leikataan ja hän vastasi, että toki, tarkoitushan on saada potilas terveeksi.Onkologia en ole vielä tavannut. Laskimoporttia ajattelin kysyä heti, koska minulla on todella huonot suonet. Röntgenlääkäri yritti ultraääniohjauksessa laittaa infuusiokanyylia, ei onnistunut.
Viestiketjun lukeminen antoi minullekkin toivoa, kiitos kaikille teille, jotka olette kertoneet kokemuksianne.
Hepar | 7.10.2012 klo 23:24:25