Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: ohi on myrkyt

Hei!!
Kiitos ihanista ja kannustavista viesteistänne siskot!
Käyn myös hoidoissa Turussa eli siellä on tosiaan tälläinen käytäntö, että annetaan hevoskuuri, jos kainalotilanne on paha.
Minun rintapattini löytyi ultrassa samalla kertaa, kun olin mamografiassa ja lopuksi otettiin karkeaneulanäyte. Itse pattihan oli pieni ja hankalassa paikassa. Tiesin jo leikkaukseen mennessä, että koko rinta poistetaan ja kainalo tyhjennetään.Minullahan on sitten vielä "jäkiruokana" 5 vuoden hormoonit, jotan nautin siis kaiken mitä annetaa.

Positiivisena olen säilynyt ihanan perheeni tuella. He eivät ole onneksi kantaneet turhaa murhetta. Sanoin jo alussa, että minä hoidan tämän sairastelun ja he hoitavat päivärytmin ihan normaalisti. Minulla on myös ihania ystäviä, jotka ovat eläneet vierellä. tarjonneet kättä, kun olen sitä tarvinnut. On myös niitä ystäviä, jotka ovat poistuneet taka-alalle. Mutta se on jokaisen oma valinta. Olen myös pystynyt osallistumaan yhdistys- ja muuhun vapaajan toimintoihin.Toimin myös nettikauppasysteemissä ja olen saanut sitä kautta aivan ihania positiivisia ystäviä.
Eli ohjeenani on ollut: mahdollisimman normaalia elämää oman voinnin mukaan. Ja se yksi "masennuspäivä" on riittänyt minulla.
On tämä sairaus vaan aina pysähdyttävä ja jokaisen meistä on löydettävä ne omat selviytymiskeinonsa. Peruuttaa ei voi joten on vain mentävä eteenpäin.
Tälläisia maanantaipäivän ajatuksia. Tuli taas pitkä sepustus.Hyvää alkavaa viikkoa kaikille.
Lämpimin halauksin äityliini
äityliini | 31.3.2008 klo 11:36:00