Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: ohi on myrkyt
Huomenta!Sylintäydeltä onnitteluja sytoputken päähän pääsemisestä. Ihanaa kuulla selviytymisestäsi ja vielä noin positiivisella asenteella. Se luo uskoa ja toivoa tännekkin päin. Minulla tuo 9 kerran hevoskuuri myös, sillä erotuksella että taxoja x4 ja cef x 5. Tällä kuurilla mennään täällä Turus,TYKS:ssä. Itse olin alussa ihan sekaisin näistä kertamääristä,kun luulin kuulleeni väärin. Lääkäriltä uudestaan kyseltyäni sain kuulla,että täällä annetaan tälläinen hevoskuuri,mikäli löytyy enemmästä kuin kahdeksasta imusolmukkeesta syöpää. Minulla niitä löytyi 11/14. Her2-tekijää ei ollut,joten näillä coctaililla pitäisi selvitä.
Vielä olisi kolme kertaa jäljellä. Tällä viikolla 7 krt. Jos kaikki menee hyvin,pitäisi viimeisen kerran olla toukokuun puolessa välissä. En voi kieltää,ettei hoitoväsymystä olisi.Lisäksi tässä painaa mieltä erään sukulaimiehemme poismeno(keuhkosyöpään) ja tulevat hautajaiset.Mietityttää miten tyttömme ottavat /kokevat hautajaiset. Itse ovat ilmoittaneet halunsa tulla hautajaisiin,mutta minua askarruttaa,miten kokevat,koska tiedän heidän ajattelevan minun tilannettani paljon.
Kyllä tässä kaikkia ihmeellisiä motivoimiskeinoja joutuu keksimään tämän hevoskuurin läpiviemiseksi. Tällä hetkellä minulla on kalenteri ns. aamukampana. Aina vedän päivän yli illalla ja katselen ,miten tuo suunniteltu viimeinen hoitokerta lähestyy. Viidennen kerran jälkeen ajattelin,että nyt ollaan yli puolen välin ja kuudennen kerran jälkeen ajattelin,että nyt on hoidoista jo 2/3 ohi. O-hoh-näitä ajatuksia. Kun vielä jotakin keksisi näihin tuntemusten kuuntelemiseen, vaikka selittelemään olen kyllä aika hyvä. Nyt CEF:n aikana ,kun on ilmennyt noita oikean,leikatun puolen kylkikaaren alla olevaa kipua/painontunnetta. Hiipuu mieleen tietenkin etäispesäkkeet maksaan. Taasen kyllä selittelen,että jospa tuo turvotus leikatulla puolella kainalon alla/kyljessä tai maksassa olisi syynä? Onko jollain muulla ollut vastaavaa?
Oli kiva kuulla,että olit, äityliini, päässyt helpolla tuosta pahoinvoinnista. Minä en vielä ole oikein onnistunut hallitsemaan sitä tämän CEF:n kanssa. Ei kuitenkaan ole Yrjö kylään tullut ja viimeksi Kytriliä käyttäessäni meni hiukan paremmin kuin ensimmäisellä kerralla. Joten taas taistoon ja torstaita varten sotasuunnitelmaa laatimaan.
Aurinkoista kevätpäivää täält Turust!
t: tinttinen
- ohi on myrkyt äityliini
- Re: ohi on myrkyt toukokuu6
- Re: ohi on myrkyt hipura
- Re: ohi on myrkyt äityliini
- Re: ohi on myrkyt hipura
- Re: ohi on myrkyt tuutikki-t
- Re: ohi on myrkyt vita
- Re: ohi on myrkyt äityliini
- Re: ohi on myrkyt myymeli
- Re: ohi on myrkyt Sesam