Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
ohi on myrkyt
Moikka!!Jippii, vihdoinkin sytoputki on menty läpi.9 tiputus oli eilen. Olen tosi onneliinen, että lykkäyksiä ei tullut. Pistelin Neupogenia aina tiputusten jälkeen ja veriarvot olivat koko ajan hyviä:))
Onneksi lapset olivat niin kuuliaisia, että eivät tuoneet minulle mitään tauteja, vaan sairativat ne itse:)
Viimeiset cefit meni hyvin ilman pahoinvointia, kun kyril muutehtiin tiputuksessa uuteen lääkkeeseen ja kortisonia otin muutaman päivän Eli duracell lataus on taas ollut meillä. Tänäänkin on olen siivonnut ja kestittänyt vieraita ihan "kortisoonipöllyssä". Perhe ihmeissään, kun en olekaan saanut normaalia pahoinvointi-elämäkurjaakohtausta.
Vaan laittanut heidät siivoamaan jo aamulla.
Nyt sitten odottelen säteiden alkua.Tiedossa uusi urakka eli 35 kertaa. Huh huh Olen vähän ajatellut mennä töihin, kun tuo tulopuoli on ollut ihan nolla. Ja uusi leikkaus odottaa syksyllä eli tuo lonkkanivel leikataan.
Taxon viemä tukka on jo pienellä siilillä ja jännittyneenä odotan millainen "pehko" kasvaa.
Hei perässä soutelijat, nopeasti tuo putki menee. Nautitaan nyt auringosta ja keväästä. Ollaan positiivisella mielellä ja suunnataan nokka eteenpäin.
Lämpimin halauksin äityliini
- ohi on myrkyt äityliini
- Re: ohi on myrkyt toukokuu6
- Re: ohi on myrkyt hipura
- Re: ohi on myrkyt äityliini
- Re: ohi on myrkyt hipura
- Re: ohi on myrkyt tuutikki-t
- Re: ohi on myrkyt vita
- Re: ohi on myrkyt äityliini
- Re: ohi on myrkyt myymeli
- Re: ohi on myrkyt Sesam
- Re: ohi on myrkyt Kehäkukka