Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: ohi on myrkyt

Onneksi olkoon Äityliini, rankin hoitoputkesi on ohitse,olen iloinen kanssasi, tunne on varmasti ihana kun on selvinnyt noista rankoista hoidoista.
Itselläni vielä kaksi cef-tiputusta jäljellä, odotan ja toivon että saan ne suunnitellusti ja vappuna sytot olisivat ohi.
Myös minä olen selvinnyt vähillä pahoinvoinneilla, tiputus ilta on ollut pahin .Olen myöskin lääkinnyt itseäni , mielummin vähän yli ja ennakkoon,kuitenkin siitä on ollut apua.
Minulla on alkanut nyt jo kasvaa sellaista ohutta untuvaa tuonne kaljuun ,alkaa tämä huivien kanssa pelaaminen jo kyllästyttää.
Mieliala on kuitenkin pysynyt hyvänä ja nyt kun tämä pimeä talvikin alkaa olla takanapäin, tuntuu tosi ihanalta tämä kevät ja pian tule kesä.
Toivontan Sinulle Äityliini paljon aurinkoisia päiviä ja kaikille muillekkin voimia,kyllä me tästä selviämme.
t.tuutikki-t
tuutikki-t | 29.3.2008 klo 21:17:05