Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: ohi on myrkyt

Onneksi olkoon sytot putken loppumisesta. Elät tällä hetkellä samaa vaihetta kun minä eli odottelen tässä säteiden saamista, joita saan kuitenkin hiukan vähemmän kuin sinä eli toi legendaariset25 kertaa.

Itse päädyin siihen ratkaisuun jo heti kättelyssä, että olen sytot sairaslomalla ja sitten säteet käyn töistä käsin. Eli tässä ollaan niinkuin työhön paluun kynnyksellä.
Itseolen myös odotellut että tukka kasvais huminalla, mutta mitä ilmeisemmin tässäkin pätee sääntö "hiljaa hyvää tulee". Ripset ja kulmat ja hiukset ovat hyvässä vaiheessa. Onneksi on ollut talvi ja pipo on auttanut monessa vaiheessa, ja olen tässä itse toiveikkaasti yrittänyt ajatella että kyllä tästä viimeistään touko-kesäkuussa heitän ton perukin hiiteen. Mitä enemmän toi mittari näyttää lämpäasteita sitä hikisempi toi peruukki alkaa tuntua.
Aurinkoisin terveisin
päivänsäde | 31.3.2008 klo 07:51:18