Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
reseptorinegatiivisuus
Hei tytöt,olen lueskellut keskustelujanne jonkin aikaa. Niistä on saanut ihan älyttömästi voimaa ja tietoakin! Olen itkenyt omaani ja toistenkin kohtaloita viestejä lukiessani. Kyläl siellä linjoilla on tosi reipasta porukkaa. Kiitos siitä!
Sain rintasyöpädiagnoosin maaliskuun puolivälissä. Kokopoisto tehtiin huhtikuun alussa ja kainalosta tutkittiin yli 20 solmua; kaikki oli puhtaita. Askarruttaa nyt vaan vietävästi se, että reseptorinegatiivisesta syövästä on paljon tekstejä, joissa ennuste on selvästi huonompi kuin vastaavasti positiivisissa. Mulla ei ollut myöskään Her2:sta, mutta se taitaa olla hyvä juttu. Nyt on taxot alkaneet, kerta takana ja tukka toistaiseksi vielä päässä. Ensi viikolla se lähtee. Onko kellään kokemuksia reseptorinegatiivisen syövän kukistamisesta -- kun pelottaa niin vietävästi että juuri sen takiako tässä on heikommilla ja syöpä uusiutuu? Mulle ei myöskään ole tehty levinneisyystutkimuksia -- johtuukohan se siitä, että ne imusolmukkeet oli puhtaita? Gradus oli III, ja kaveri oli kookas, 3cm.
Olis mukava päästä linjoille mukaan siskojen kanssa vaihtamaan ajatuksia!
- reseptorinegatiivisuustella
- Re: reseptorinegatiivisuuskevätmieli
- Re: reseptorinegatiivisuusMeriTuuli
- Re: reseptorinegatiivisuustiina:)
- Re: reseptorinegatiivisuusMeriTuuli