Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: sytojen annoskoon pienentäminen

Tervehdys kaikille,

Tänä aamuna kävin veristekkauksessa ja tottahan toki omahoitaja soitti ja kertoi, että valkosolut voivat loistavasti, mutta CRP on jälleen noussut 52:een. Näissä lukemissa se on kiikkunut joka kerta ja sitten laskenut normaaliksi.

Karhutar, oletko saanut Neulastaa myös kun lääkkeesi vaihtui? Ja jos sait, jouduitko perustelemaan itse vai määräsikö lääkärisi? Nyt on minun vuoro olla utelias ;-)

Kyselin hoitajalta josko sittenkin saisin Neulastaa, kun CEF-hoidot alkavat ja hän kertoi, että Helsingissä on tapana katsoa ensin miten uusi lääke vaikuttaa ja päätös tehdään myöhemmin. Hitsi. Nyt en tykkää yhtään :(

Muutoin olo on pirteä ja olen saanut monta hyvän olon päivää lisää verrattuna edellisiin kertoihin ja juuri tämän Neulastan ansiosta. Kaikki sanovat, että olen tosi pirteä ja hyvän oloisen näkoinenkin. Tuntuu kuitenkin siltä nyt, kun varmasti lapsestakin tuntuu, kun karkit viedään pois... Olikin vähän liian hyvää jatkuakseen pitkään.

t. Usva
usva | 3.10.2007 klo 14:17:19