Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: sytojen annoskoon pienentäminen

Neulastasta. Oikeastaan tässä nyt yhdet "Väyryset" nukuttuani on kysymys vuodatuksessani siitä, että molemmilla taxo-kerroilla valkosoluni laskivat "alle nollan" eli niitä ei voitu mitata ollenkaan. Ja miksipä kroppani reagoisi erilailla CEF:iin, jonka yleisimmät ja tavallisimmat sivuoireet ovat valkosolujen lasku olemattomiin.
Summa summarum. Haluavat katsoa vielä CEF:n kanssa menevätkö valkosolut tämän aineen kanssa nollille myös. Wow!
Enhän toki pyytäisi Neulastaa, jos arvot olisivat hyvät, mutta minun tapauksessani ne eivät ole olleet.
Tunnen melko oikeutetusti olevani heille koekaniini. Ja kyllä, olen nyt kuin Pikku Myy, kiukkuinen ja punainen ;-)
Minulla on KELA-kortissa takana oikeutus saada tämä lääke melkein ilmaiseksi - kun se normaalissa käsikaupassa maksaa 1000 euroa.

t. Usva
usva | 4.10.2007 klo 15:32:05