Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: sytojen annoskoon pienentäminen

Minä sain taxoterea ja xelodaa tabletteina aikoinaan, ja jokaisen hoidon jälkeen jouduin viettämään aikaa sairaalassa. Kahdelle ensimmäisellä kerralla tulehdusarvot korkealla ja kovat antibiootit sekä suoneen että pillereinä. Kolmas kerta suuni oli ihan hajalla aftoista mutta tulehdusta ei silloin ollut. Olin kyllä han tyytyväinen potilas, aina palasin kotiin hyvässä kunnossa kun sitä ravintoakin tuli edes tipassa. Muuten elin lähes teellä ja jaffalla. En kyllä edes tajunnut pyytää pienentämään määriä, no xelodaa kyllä vähennettiin, onneksi. Jotenkin ajattelin, että kai tämä nyt vaan pitää kestää. Lääkäri kyllä sanoi minun olevan sisukas, enkä ihan ymmärtänyt sitä silloin..=).
Opin jopa viihtymään sairaalassa, vaikka alussa olin kauhuissani että hoitojen takia sinnekin joudun. Ja se, kun kunto koheni ja pääsi palaamaan taas töihinkin oli ilahduttavaa.
kukkamaaria | 27.9.2007 klo 11:58:45