Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: sytojen annoskoon pienentäminen
Moi Kutri,Nyt mä en enää ala yhtään mitään - muutan sinne Lahteen....Suutari, kun nämä käytännöt vaihtelevat ja alan kohta olla sitä mieltä, että taitaapi olla rahasta kiinni ja osaksi "hyvästä tahdosta". Tänään tuli ensimmäisen kerran vahvempi tunne, etteivät omahoitajani kemiat omieni kanssa oikein synkkaa. Tutinoita tästä on ollut aikaisemminkin, mutta nyt mitä sanoi, sai karvani nousemaan hieman enemmän pystyyn. Pyysin, että voisiko hän ystävällisesti pyytää lääkäriäni uusimaan kortisoonireseptin, sillä olin saanut ohjeen/luvan pahoinvointia varten käyttää kortisoonia yhdessä Primperanin kanssa CEF:n jälkeen tarvittaessa. Meni ihan hiljaiseksi ja sanoi, ettei kortisoonia oteta erikseen tabletteina, sitä tulee suoraan suoneen. Kerroin, että lääkärini itse suositteli tätä ja silloin totesi, että katsotaan sitä sitten kun tulen tiputukseen. Well - tuntuu ettei hän oikein halua asioida lääkärini kanssa ja toimii tietynlaisena suodattimena. Olen hänen kuullut sanovan muillekin potilaille, ettei lääkäriä nyt sovi häiritä - katsotaan sitten myöhemmin...ja myöhempää ei tullutkaan.
Ja kuitenkin lääkäri sanoi minulle viimeksi tavatessamme, että häneltä voi milloin vain pyytää reseptiä ja tästä voi ilmoittaa omahoitajalle.
No, voipi olla, että olen nyt vaan niin hitsin pettynyt ja turhankin herkkä tähän Neulastan "saamattomuuteen", että kärjistän, mutta toisaalta tuntemukseni ovat olleet aina oikeassa. Annan ajan kulua, mutta tuntuipa hyvältä saada sanottua tämä ulos.
Ehkäpä omahoitajani kemiat eivät sovi yhteen lääkärini kanssa.
Ihanaa kuulla, että olet voinut hyvin ja tuo HB on kuitenkin aika hyvä vielä.
Kyllä tämä tästä sanoi pässi, kun hirressä roikkui ;-)
t. Usva
- Re: sytojen annoskoon pienentäminenKehäkukka
- Re: sytojen annoskoon pienentäminenkukkamaaria
- Re: sytojen annoskoon pienentäminenkukkamaaria
- Re: sytojen annoskoon pienentäminentanssityttö
- Re: sytojen annoskoon pienentäminenliikkeelle
- Re: sytojen annoskoon pienentäminenusva
- Re: sytojen annoskoon pienentäminentanssityttö