Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: haluan piiloutua nuolemaan haavojani
Kirjoitat ihanasti, Seisoo yksin, ja olen kanssasi samaa mieltä: pahan olon voi purkaa vaikka teksteihin taikka toimintaan taikka siihen että pysähtyy ja vetäytyy luolaan mietiskelemään. Jokaisella on oma tyylinsä purkaa tunteitaan eikä ketään voi kiirehtiä toimimaan tai piiloutumaan sinne luolaan. Surematon suru tekee sairaaksi ja viha, jos siitä ei voi puhua, saattaa mykistää ihmisen kerran lopullisesti. Ei voi olla niin, että ihminen kelpaa vain yhdenlaisena, hyvän- tai pahantuulisena;) koska tunteet ovat niin moninaiset ja välillä erittäin ihanat.Englanninkielessä on kaunis sana solitude, joka kuvaa vapaaehtoista yksinäisyyttä. Tarvitsen sitä itse aina välillä enkä pystyisi olemaan tällainen, ellen saisi olla välillä yksin. Ja kirjoittanut olen elämäni aikana paljon, kaikista niistä tunteista, joita en ole voinut ihmisten kanssa pukea sanoiksi. Ne ovat olleet sanoja itselleni, eikä kenellekään muulle.
Olen välillä miettinyt, mitä perikunta mahtaa tehdä päiväkirjojeni kanssaa. Tuikkaako rovioon vai lukeeko suurta kauhua tai mielihyvää tuntien? Samapa tuo, se oli minun elämäni sellaisena kuin se sillä hetkellä tuntui, ja silloin kun se parasta on ollut, olen vain elänyt enkä analysoinut turhia!
- Re: haluan piiloutua nuolemaan haavojaniseisoo yksin
- Re: haluan piiloutua nuolemaan haavojaniKarhutar
- Re: haluan piiloutua nuolemaan haavojaniPäiväranta