Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: haluan piiloutua nuolemaan haavojani
Jep jep!Täällä ollaan. Mukava lukea viestejänne sanataiturit!
Meillä paistaa aurinko ulkona ja myös mielessäni tänään. Se voimakas kipu joka sai minut oksentelemaan ja huutamaan ihmistenilmoilla johtui ilmeisesti Panacodesta jota sain leikkauksen jälkeen kipuun. Siis että kyse oli sappivaivoista haavakivun ohella. No hupsista, sattuu sitä..
Juu ei yksinäisyys ole paha asia, eikä pelättävä. Entenkin kun se on valittavissa itse, sinne piirin reunalle meneminen.
Tänään mietin että taidanpa leikkauttaa hiukseni. En vielä tiedä tuleeko minulle sytot, mutta ajattelin että jos tulee niin leikkaan samantien pitkät hiukseni pätkäksi. olen pitkätukkainen ja en ole raskinut hiuksiani juurikaan leikkailla, kun pitkät on aika komeat ja helppo kiepauttaa nutturalle.
Jos eteen tulee peruukkivaihe, niin peruukista tuskin kovin kummoista nutturaa saa. Siispä taidan repäistä jo edeltä ja leikata jonkin lyhyemmän mallin ja sitten hommata peruukin lyhyempää mallia. Jollakulla lienee tästäkin kokemusta.
Tämmöistä mietiskelen nyt...
Iloa päiväänne!
t. Helga
- Re: haluan piiloutua nuolemaan haavojaniseisoo yksin
- Re: haluan piiloutua nuolemaan haavojaniHelga
- Re: haluan piiloutua nuolemaan haavojaniPäiväranta