Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Turvotus jaloissa
Itselläni poistettiin 24 imusolmuketta ja varsinkin vasemmam jalan lymfakierto ei toimi joten siitä jäi kroniinen. Olen saanut 10 lymfahoitoa ja 5 vielä jäljellä, apua on ollut jonkin verran, mutta kun itse olen näitä Aromaterapiahoitajia olen tehnyt sesamöljyyn sekoituksen, sitruuna, rosmariini, geranium sekoituksen nämä ovat lymffaan sopiviä eteerisiä öljyjä ja olen hieronnut aamuin illoin lymfakiertoa edistävästi näitä jalkoihini ja todennut, että on ollut suuri apu, turvotus on laskenut huomattavasti ja jalka on alkanut toimia paljon paremmin, jopa rappusten nousu ei tunnu enään.Jos joku haluaa kokeilla voi 100ml. sesamöljyä laittaa 3 tip. jokaista eteeristä öljyä.Öljyn pitää kuitenkin olla aitoa eteeristä öljyä ei mitään tuoksulampuissa käytettävää öljyä. Aidon eteerisen öljy tunnistaa ainakin siitä, että pullossa on öljyn latinankielinen nimi. Tiedän kyllä merkkejä, mutta olen ymmärtänyt, ettei näilää sivuilla saa mainita nimiä.Hieronnasta vielä sen verran, että ainakin ne jotka ovat käyneet lymfassa tietävät,miten se toimii, siis hyvin kevyttä ja pumppaavaa hierontaa.- Re: Turvotus jaloissaTiedokas
- Re: Turvotus jaloissaOnni-Oikea
- Re: Turvotus jaloissaKarhutar
- Re: Turvotus jaloissa/'Pöpö'?Tiedokas
- Re: Turvotus jaloissajokikorento
- Re: Turvotus jaloissajaa mullako
- Re: Turvotus jaloissajokikorento
- Re: Turvotus jaloissaTiedokas