Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Rintaproteesi
Tervehdys taas kaikille!Päivä pois koneen ääreltä ja viestejä on taas paljon luettavana!!
Tepa taisi kysellä uimaproteesista. Minulle eilen sellainen näytettiin; se on suht samankokoinen, mutta vähän kevyempi eli siis kuulemma uidessa mukavampi. Maksoi 60 euroa. Jostain kuulin aiemmin, että tätä varsinaista proteesia ei kannattaisi käyttää kloorivedessä. Minä teetin uimapukuuni proteesipussin Wiipurin Korsettiliikkeessä ja se maksoi muistaakseni jotain 16 euroa.
Minä olen nyt pitänyt proteesia eilen ja tänään päivän ja ihan ok se on ollut. Saa nähdä, miltä tuntuu kesäkuumalla. Sen verran kylki turpoaa iltaa kohden, että on kiva heittää proteesi ja liivit kotiin tultua pois.
Hoitaja, jolta eilen sain proteesin, sanoi, että jos proteesille sattuu turma, pyydät sitten heti uuden maksusitoumuksen etkä paikkaile sitä millään Elmukelmulla.
Rauhallista pääsiäisen aikaa ja hyviä vointeja kaikille,
Santeri
- Rintaproteesisanteri
- Re: Rintaproteesilillukka
- Re: Rintaproteesikevätmieli
- Re: Rintaproteesilillukka
- Re: RintaproteesiSartsa
- Re: RintaproteesiKehäkukka
- Re: Rintaproteesitautinen
- Re: Rintaproteesiiirisrukka
- Re: Rintaproteesisanteri
- Re: Rintaproteesisanteri