Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Rintaproteesi
Hei! Minä sain tosi onnistuneen rintaproteesin. Kun pidän niitä hyvien liivien kanssa, jotka sain proteesien mukana, ei erota kumpi tissi on leikattu. Olen jopa joillekin ystävilleni sanonut, että arvaa kumpi on leikattu, eivät ole ulkonäöllisesti huomanneet mitään eroa. Monet ei erota edes koettamalla. Mutta luulen, että hyvät liivit on tärkeät. Kävin liiviliikkeestä ostamassa sellaiset 50 euron liivit omalla kustannuksella, että voin vuorotella niitä. En ole vielä vanhoihin liiveihin ommellut niitä pussukoita.Kyllähän noita varaosia alkaa olla jo joka nurkassa. Tissi toisessa ja tukka toisessa. Huivia siellä täällä sekä leipurinmyssyjä. Täytyy ottaa vaan huumori peliin. Eilen näytin kaljuni 25-vuotiaalle pojalleni ja hän sanoi, ettei tuo nyt niin pahan näköinen ole. 19-vuotias poikani sanoi aiemmin, ettei hän halua nähdä kaljuani, mutta katsoi isonveljen kanssa kuitenkin. Se on mielestäni hyvä. Asia tulee tutummaksi, kun sen kohtaa avoimesti eikä minunkaan tarvitse salailla ja peitellä koko ajan.
Vielä tuosta rintaproteesista. Itselläni on aina ollut C-kuppi. Nyt kun hankin proteesia oli jäljellä oleva rintaninkin pienentynyt b-kuppiin. Vaikka olenkin vähän laihtunut en ymmärrä miten se koko on noin pienentynyt. Mutta ihan hyvä näin.
- Rintaproteesisanteri
- Re: Rintaproteesilillukka
- Re: Rintaproteesikevätmieli
- Re: Rintaproteesilillukka
- Re: RintaproteesiSartsa
- Re: RintaproteesiKehäkukka
- Re: Rintaproteesitautinen
- Re: Rintaproteesiiirisrukka
- Re: Rintaproteesisanteri
- Re: Rintaproteesisanteri
- Re: RintaproteesiManssi
- Re: Rintaproteesimansikki