Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kolotusta...
Mukavaa viikonloppua Sinulle, Cry, toivottavasti saat vastauksia ja apua huimaukseesi, voihan syy olla joku muukin kuin tämän pirulaisen leviäminen. Omalla kohdalla olen miettinyt, onko se helpotus, jos kolotus ei ole syöpää. Taatusti on, mutta ottaisinko silti nivelrikon tilalle? Olen niin kyllästynyt tähän jatkuvaan tutkimuksissa juoksemiseen.Joka tapauksessa, luustokartta on nyt otettu ja saan tulokset postissa ensi viikolla. Jotenkin minulla on vahva tunne, että lonkkakipuni ei ole syöpää, mutta samalla olen surullinen siitä että kipeä paikka on juuri lonkka: jos syy on nivelrikko, niin millaista hoitoa minä sitten saan, ja joudunko syömään särkylääkkeitä koko lopun ikäni? Celebra taittaa ihanasti kivut, mutta ei poista syytä, mikä toistaiseksi on tuntematon.
Ensi viikolla me olemme leviämisen suhteen viisaampia, yritetään pärjäillä ja pitää verenpaine kurissa;)
t. Karhutar
- Kolotusta...cry
- Re: Kolotusta...Vaarain
- Re: Kolotusta...mamo
- Re: Kolotusta...josba
- Re: Kolotusta...Karhutar
- Re: Kolotusta...hassu
- Re: Kolotusta...mimi
- Re: Kolotusta...Talvio
- Re: Kolotusta...hassu
- Re: Kolotusta...josba
- Re: Kolotusta...Karhutar