Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kolotusta...
Hei kaikille ! Tuntuu hyvin tutulta teidän ajatukset ja oman fysiikan tarkkailu. Hoidot loppuivat kolme kuukautta sitten ja töissä olen ollut jo pari kuukautta. Myös minulla on ollut selkäkipuja, jotka heijastuivat jalkoihin saakka. Syön Femaria ja luulen, että johtui siitä. Hiihtolomalla sairastuin flunssaan ja ennen matkaa kävin lääkärissä, joka otatti verikokeet. Kaikki arvot olivat hyvät ja rauhoituin vähän. Tuntuu kuitenkin,että kun yksi kohta helpottaa ( selkäsärkyni on poissa ), on jokin toinen kohta kipeä. Minulla on vatsa reistaillut koko hoitojen jälkeisen ajan. Syön jatkuvasti Somacia, joka ei tunnu auttavan. Suoli tähystettiin ja sain tulehduslääkityksen. Kipu on kuitenkin inhottavasti rintalastassa ja välillä pelkään etäpesäkkeitä keuhkoissa. Lääkärille menen ensi viikolla taas kerran valittamaan näitä vaivojani. On totta, että hoitojen jälkeen sitä tipahtaa pois turvallisesta "hoitopiiristä" ja sitten on aika yksin, kun pohtii missä tauti voi jyllätä. Perhettä ja ystäviä ei viitsi jatkuvasti vaivata näillä huolilla, varsinkin kun kaikki suhtautuu tyyliin- nyt olet terve. Minulle lääkäri antoi ohjeeksi tarkkailla ja huolehtia, sillä itse on paras taudin etenemisen löytäjä.Miten teillä on kunto muuten noussut ? Onko hiukset jo kasvaneet ? Itselläni kunto on huono ja hiukset ovat kasvaneet noin sentin, mutta erittäin tiheään. Olen nyt aikaisemman blondin sijasta tulossa tummatukkaiseksi.
Hyvää jatkoa kaikille, palstalla täytyy vierailla päivittäin niin riippuvaiseksi sitä tuli tähän ihanaan porukkaan. terv.hannakaija
- Kolotusta...cry
- Re: Kolotusta...Vaarain
- Re: Kolotusta...mamo
- Re: Kolotusta...josba
- Re: Kolotusta...Karhutar
- Re: Kolotusta...hassu
- Re: Kolotusta...mimi
- Re: Kolotusta...Talvio
- Re: Kolotusta...hassu
- Re: Kolotusta...josba
- Re: Kolotusta...Karhutar
- Re: Kolotusta...hannakaija