Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kolotusta...

Heippa sisaret,
mulla kuusi viikkoa viimeisestä sytosta ja viisi sädekertaa takana. Pääsin sytoista ilman mitään kummempia vaivoja, mutta nyt on alkanut ihme kutka joka vaivaa erityisesti iltaisin ja öisin. Kun asetun paikoilleni se alkaa, ensin jalkapohjia alkaa kutittaa ja sitten se nousee koko ajan ylöspäin, kämmeniin, kämmenselkiin, käsivarsiin, reisiin, takapuoleen jne. Olen kuin apina joka kaaputtaa itseään ja viime yönäkin valvoin ainakin kahteen tämän kutkan kanssa. Onko teillä kellään ollut vastaavaa? Kysyin sädehoitajaltani asiasta ja hän oli sitä mieltä, että on sytojen jälkivaikutuksia. En tiedä pitäskö pyytää lääkärille aika, on nimittäin inhottava vaiva! Onko kellään muulla ollut vastaavaa?
Muita vaivoja mulla ei ole ollut ja olen lisännyt liikuntaa, tosin on liikuttava niin ettei tule kova hiki, silloin kutka on vielä pahempi.
pakkasterveisin
Kisuliini
Kisuliini | 5.3.2008 klo 09:43:31