Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kolotusta...

Pidetään peukkuja että piinaviikot tuovat kuitenkin hyvät lopputulokset:) Mulla oli tänään aikamoinen päivä; olin päättänyt käydä marian sairaalassa, jossa mulla otettiin ensimmäinen näyte kasvaimesta ja jossa kasvain siis todettiin. Ja siksi olin sinne menossa, että siellä oli tämä eräs osastonhoitaja, joka yhdessä erään lääkärin kanssa suunnilleen "pelastivat" mun hengen siinä tilanteessa...olin niin sekaisin, että mulla oli suoraan sanottuna kaikenlaisia mietteitä ja suunnitelmia tulevaisuuden varalle, eikä ne olleet mitään hyviä juttuja. Eli siinä oli kyllä niin mahtava ihminen oikealla paikalla, juteltiin kauan ja silloin ensimmäisen kerran rupesin ajattelemaan, että pakkohan mun on selvitä ja mä selviän ja paljon on tehtävissä.
Noh, tänään lähdin siis Mariaan, mutta kys. henkilön sanottiin olevan Kirurgisessa sairaalassa töissä nykyään, eipä muuta kuin autolla kirralle ja sieltä kysymään...siellä sanoivat että kys. henkilö työskentelee nykyisin Meilahdessa! No, kun olin päättänyt tyypin tavata, niin eikun meikkuun! Siellä sitten aikani asiaa selvitettyäni sain tietää, että juu, työskentelee täällä, mutta on tänään Kirurgisessa! Huoh, siinä vaiheessa mä luovutin, jos oisin vielä ajanu Kirralle, olisi hän varmaan ollu syömässä taikka lähteny tänään vähän aiemmin kotiin:))) Ei se mitään, sain hänen s-postiosoitteen, niin voin kirjoittaa kuulumiseni:)
Ai niin ja tuli tuosta vielä mieleen, että kun ajelin sinne mariaan alunperin, niin ihmeellisesti taas joku ääni mun olkapäällä yritti taas sanoa, että älä nyt vielä mee kehumaan, että oot parantunu, älä nuolaise vielä.....jotenkin aina ajattelee, että jos uskaltaa riemuita tämänhetkisistä tuloksista, niin se kostautuu....millonkahan tuosta pääsee yli ja osaa ja uskaltaa oikeesti nauttia että juuri nyt on hyvä tilanne!
No niin tulipahan stoori, jaksoitteko lukea:)
Kivaa perjantai-iltaa kaikille!
cry | 14.3.2008 klo 17:29:37