Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: kateus

Eipä tuo kateus oo mullekkaan mitään uutta, mulle on sanottu, että hyvähän sun on olla, kun on niin pitkä LOMA!!!, sit kun ehdotan osien vaihtoa, niin sepä ei sit käykkään...syövän saan siis pitää, mutta sairaslomaa en.
Jospa ne ei ymmärrä sitä, että syöpää sairastava voi tehdä töitä ja on varmaan psyykellekin hyväksi, kun annetaan mahdollisuus tehdä työtä, tietenkin voinnin mukaan, mutta niitä on sellaisiakin, jotka ovat sitä mieltä, että siinähän on syöpä, ei se mihinkään kykene...nm. kokemusta on.
Etätyöstä sen verran kysäisen, että olisiko mahdollista, että ne luulee sinun vain "laiskottelevan" heihin "terveisiin" verrattuna? onko kateellisia siitä, että sulla on mahdollisuus tehdä töitä kotoa käsin? onko muilla sama mahdollisuus? kannattas ehkä tehdä selväksi, että se etätyöskentely on väliaikaista syöpähoitojen vuoksi, vai teetkö etätöitä muutenkin? jos olet tehnyt aikaisemminkin etätöitä, niin ehkä he luulevat että saat saman palkan vähällä työllä tai sitten sulla on ns. sairas työpaikka....ennakkoluulot yms. voi kanssa vaikuttaa asiaan tosi paljon, niin sairasta kun se onkin, minulle on sanottu, että oon vaan heittäytynyt sairaaksi, siksi että saan olla saikulla, minusta se syöpä ei näy mitenkään päällepäin, paitsi että hiukset on lyhyet, mutta muuten en ole yhtään sen erilaisempi kuin ennenkään.
Pikis | 24.5.2008 klo 16:30:50