Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: kateus
Ei työelämässä tarvita kuin yksi henkilö, joka alkaa heittää lokaa sairastuneen niskaan, heittää ns. siemenen itämään.Valitettavasti sellaisia tyyppejä löytyy melkeimpä joka työpaikalta, riippuu sitten työyhteisöstä se. aletaanko siellä asiaa vatvoa.
Minun syöpä kun selvisi työpaikalla, niin oli melkoinen yllätys se, että nainen, joka itse on sairastanut rintasyövän, niin hän alkoi vatvomaan asiaa..... mm. minun syövästä ei saa puhua, kätevämpää on väittää, että käsi on kipeä, sillä minulla leikattiin vuosi sitten käsi, joka ei sitten alkanutkaan toimimaan suunnitelman mukaan, mutta nyt käsi on kunnossa.
Onnekseni sanoin pomolle suoraan, että syy poissaoloon on syöpä, siinä jäi spekulointi heti pois työnjohdon puolelta.
Itseasiassa pomoni kyselee säännöllisin väliajoin voinnistani ja voin taata, että pomoni pitää keskustelut omana tietonaan, ei siis juorua.
Itseasiassa miehet ovat suhtautuneet asiaan ok, mutta naiset vatvoo asiaa omalla "mieleisellä" tavallaan. Toki siellä miehistäkin löytyy "tietäjiä", mutta pitävät kuitenkin mölyt suht hyvin omassa mahassaan, siks toisekseen, miehet tuntuvat tajuavan paremmin sen poissaolon syyn.
Tämä rintasyövän sairastanut nainen oli hehkuttanut mm. että minulta poistettiin molemmat rinnat, mutta kun selvisi, että osapoistolla mentiin ja samalla korjattiin terve rintakin, niin se oli viimeinen niitti hänelle....
Edelleen suurin kateuden syy on se, kun SAAN OLLA NIIN PITKÄLLÄ LOMALLA, mutta se "loman" todellinen syy on pikkuseikka heille.
Tosiaan, työpaikallani on menossa yt-neuvottelut ja se selittää osansa tuosta rummutuksesta.
Tuosta voi repiä huumoria....
- kateuskaptah
- Re: kateusPikis
- Re: kateusael
- Re: kateusKarhutar
- Re: kateushassu
- Re: kateusPikis
- Re: kateustoukokuu6
- Re: kateusmeikku
- Re: kateusPauline
- Re: kateuskaptah
- Re: kateusSirkku