Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: kateus
Minullakin jäi viime kesänä lomat pitämättä. Osan sain pidettyä syys-, joulu- ja hiihtolomalla. Nyt kun kyselin niistä lopuista. Ensin sanottiin että niitä ei voi pitää tänä kesänä vaan joskus myöhemmin. Sanottuani ettei se kyllä niin voi mennä koska olin sairauslomalla enkä ole mitään lomia jättänyt säästöön. No sitten selvisi että minun pitää pitää ne loput päivät heti kun lomani alkaa, muuten ne menevät taivaan tuuliin. Ilmeisesti tämä on oikein. Kyllä jään juhannukselta oikein mielelläni lomalle.On se kumma tuo kateus. Mitä kaikkea toiset voivatkaan kadehtia. Itse selvisin hoidoista mielestäni melko hyvin. En vain muista viime kesästä muuta kuin väsymyksen. Katsoessani kesäisiä kuvia niistä näkyy hyvin väsynyt ja sairaan näköinen ihminen. Pitäisi laittaa sellainen kuva johonkin lehteen eikä tosiaa jotain vuoren valloituksia. Onhan meillä ollut hyvät päivämme mutta niitä huonoja tuskin kukaan haluaisi vaihtaa kanssamme jos hitusenkaan ajattelevat.
Kaikille sisarille oikein mukavaa kesää. Nauttikaamme siitä voimiemme mukaan. Jättäkäämme kaikki mölisijät päämme ulkopuolelle ja nauttikaamme kesästä ja mansikoista.
- kateuskaptah
- Re: kateusPikis
- Re: kateusael
- Re: kateusKarhutar
- Re: kateushassu
- Re: kateusPikis
- Re: kateustoukokuu6
- Re: kateusmeikku
- Re: kateusPauline
- Re: kateuskaptah
- Re: kateusSirkku
- Re: kateushassu