Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

agressiivinen munasarja syöpä,löytyykö kohtalotovereita?

Onko täällä muita yhtä pahassa tilanteessa? Agressiivinen munasarjasyöpä ja kohtusyöpä.Miten jaksatte? Olisi mukava kuulla että pahassakin tilanteessa joku on päässyt eteenpäin.Minulla vasta ekat sytot annettu, kaikki tapahtunut niin äkkiä ettei pää pysy mukana.Nyt maanantaina pitäisi saada toiset myrkyt (Taxol ja Paraplatin) ja sitten tt-kuvalla hoitovaste.Jos puree,niin ehkä sädetystä. Itse vaikea uskoa, kun jo sanottu että solutyyppi sellainen mihin heikommin puree. Mitäs sitten olenko sitten saattohoidossa? Nyt kuntoni hyvä. Jaksan lenkkeillä ja sytostaateista ei tullut minulle mitään oireita.Nyt vaan pitäisi nauttia joka päivästä perheen kanssa ja yrittää nähdä tulevaisuuteen, mutta koko ajan pelko ja tunne että kuolen kohta ja joudun luopuun lapsistani. Lääkärit aina hokee että keinoja on monia, mutta onko niitä oikeasti sitten jos jo levinnyt pahasti ja nopeasti.Onko mahdollista oikeasti saada jatko aikaa?
riitta47 | 13.1.2011 klo 09:24:46