Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Sädehoidot edessä
Eka taxoon elimistöni reagoi selvästi voimakkaimmin. Oli jotensakin myrkytetty olo joitakin päiviä. Ehkä se oli niin raju shokki (psyykkisestikin). Kyynelnesteen runsaudesta olen ymmärtänyt, että se olisi kuitenkin kuivasilmäisyyttää, ja silmät tarvitsivat vettä vahvempaa liukastetta. Väsymys on ilmeisesti hyvin yksilöllistä. Taxojen jälkeen kortisonin päätyttyä oli päivän verran veltto olo. Eka CEF:n jälkeen oli tiputuksen jälkeinen päivä väsyttävä. Toka CEF:n jälkeen en ole tuntenut lainkaan ylimääräistä väsymystä. Virtaa on ollut siis ihan mukavasti sairaslomalla. Olen sisustanut kotia, ommellut, lenkkeillyt, shoppaillut ja kyläillytkin (tosin varonut flunssaisia ja mahatautisia). Minäkin hankin peruukin eka syton jälkeen. Sitten järkytyin, kun hiuksia alkoi lähteä. Kahdessa sytossa pidin jäämyssyä. Hiustenlähtö jatkuim kuitenkin (hitaasti) ja karvat alkoivat olla tosi elotonta hamppua. Eka CEF sitten kiihdytti viimeisten haivenien lähtöä. Siinä vaiheessa oli kypsä ajelemaan loputkin. Näky peilissä on karmea, mutta olen vissiin paatunut asialle. Nyt peruukki päähän ja menoksi.- Sädehoidot edessäTässä ja nyt
- Re: Sädehoidot edessäKehäkukka
- Re: Sädehoidot edessäTässä ja nyt
- Re: Sädehoidot edessälillukka
- Re: Sädehoidot edessäsanteri
- Re: Sädehoidot edessäTässä ja nyt