Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Sädehoidot edessä

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!

Minullakin sytot aiheuttivat silmien kuivumista, joka oireili ensin kuivina silminä, mutta sitten myöhemmin alkoi jatkuva silmien vuotaminen ja silmät olivat myös aika punaiset. Kun hankin silmätippoja (esim. Oculac, tai geelimäinen Viscotears), vuotaminen loppui ja silmät kirkastuivat!

Sytojen aiheuttama uupumus ja "epänormaali" olo kesti minulla noin 1,5 viikkoa. Ja sitten jäi 1,5 viikkoa sellaista suht normaalia oloa ennen seuraavaa tiputusta.

Minulla loppui viime viikolla sädetykset ja nyt vaan ihmettelen, että mistä tämä väsymys johtuu ja kauanko mahtaa kestää :-/. Olen tänäänkin kyllä jaksanut tässä kotona näitä pieniä kotiaskareita puuhailla, mutta ei oikein vielä ole voimat toivotulla tasolla. Keskittymiskyky on myös huono ja muistikaan ei ole entisenlainen. Miten sitä jaksaa vaativaa työtään tehdä näillä eväillä parin viikon kuluttua??!! No ehkä se siitä, kun vauhtiin pääsee... :P

Voimia kaikille hoitoja odottaville, hoidoissa tarpoville ja niistä jo toipuville :)

miu
-miu- | 19.3.2007 klo 13:05:35